15 Julai 2010

C o n f e s s i o n

ehem, ehem..
ada sesuatu yang ai nak bagi tau.
pengakuan jujur ikhlas dari hati.
ai tau, ai tak patut announce kat sini,
ai tau juga, ai akan malu kalo bagi tau,
tapi,
ai da fikir semasak-masaknya,
yang...
ai kene juga bagi tau,


ermmm,

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

^OO^ ---> menatang idong kembang

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ai kan,


tak sabor nak bersanding la.
=p =p =p *malu + blushing
kahkahkah.

notalipscumel:
1. perasaan itu datang setelah ai g fitting baju perantins uols. aura perantins suda sampai.
*haruslah lupakan sebentar hal-hal yang sarat-marat yang buat sakit pale otak.

2. mau segera pulang ke melaka utk menambahlebih lagi mood itu.

12 ulasan:

  1. auwuuuuuu.....codak codak uols

    beby

    BalasPadam
  2. dak pink,

    ai dah booked seat ketatebang tazah yu! tapi kena berebot la nanti sb seat tado namber. :-p tunguuuuu..

    BalasPadam
  3. cik biru:
    wahhhhhhhh, siap booking seat lagi. penuh la kete tazah ai tu nnt.

    oke2, ai tggu yu smbil senyum2 simpol atas pelamin nnt.

    BalasPadam
  4. heheeh....seminggu je lagi...tdo lena tak ni? tak sabar nak tgk gambar kawen cik ping ;-P

    BalasPadam
  5. cik linda,

    haha. mandi tak basah, makan tak kenyang, tdo tak lena skrg ni. *debar2+seram+eksaited

    psst: jgnlupe ajak adik kudut skali taw

    BalasPadam
  6. uiks..mandi tak basah?tu tayamum la tu sbb tu tak basah...hak hak hak hak....

    pssst;InsyaAllah.....

    BalasPadam
  7. haha....xpe, x lame lagi jer ain....tarik napas panjang2...

    BalasPadam
  8. kak,kalau sy bwk bdk2 band kazaa bole ke?sbb that day dorg ada show kt melaka huhu

    BalasPadam
  9. linda:
    =p

    kak mai:
    ye, tngah cuba benapas sebaik mungkin ni

    ninomos;
    bole aja deh

    BalasPadam
  10. misi dah selesai blom?
    kalo tak, takleh kawen =p

    ~tazah

    BalasPadam
  11. tazah:
    3 chapters to go.

    yey, lps tu bole kawen da

    BalasPadam