28 Jun 2010

Sangat macam vavi

ckp dlm telefon menjerit2, macam bagus2! *erghhhh, pekak telinga den. gosok2 telinga yang bingit.

dah tu bila org cakap tak paham2 bahasa. padahal ai cakap bahasa melayu, ayat mudah! bukan ayat bombastik yang digunapakai oleh orang-orang bahasa tu. 2 3 kali kene ulang ayat k dan ai pakse diri bermuka manis tahan sabar walhal dalam hati ai ni da mendidih2 paneh ckp dlm telefon tu. adoiai, tak kira la ko berpangkat ke hape ke, besar ke kecik ke, setiap permohonan haruslah ikot prosedur yang dah ditetapkan. tanak ikot prosedur gi guna kabel la. mesti cepat ekspressnye =p

dan,

hengat ai tatau agaknya ko orang yang sama. yg kol berkali-kali dari pagi smpai la petang. telefon ai bole pamer nombor pemanggil laweh, toksah la nak bagi mcm2 nama samaran kejap ini kejap itu. dan ko toksah la ngetest2 tok check bos ai ado ko tado. da dia mmg tado, ai ckp tado la. mungoks!

dan lagi,

all ur details ado dalam tangan ai mr. so toksah la nak kelentong. nak kelentong2 g bentong la. nyampah ai layan orang yang tatau budi bahasa ni.

notalipscumel:

1. orang berbudi kita berbahasa. buat baik dibalas baik.

2. orang sebok komplen gomen servant tak mesra pelanggan. abes tu kalo da dapat customer cam org td tu, maunye tak gomen servant tarik muka. gomen servent pun manusia juga, bukan robot. ado ati dan perasaan juga ye. nsb bek la ai gomen servant yg baik hati, walopun tngah sakit gigi ai boleh ckp lembut2 & sabar2 lagi. **ehem2, b2b tak boleh marah, nnt hilang seri =p full stop.

2 ulasan:

  1. hihi sabar kak.akak kn cool je :)

    -gajahputih

    BalasPadam
  2. GP:
    kool ako ada batasnya juga =p

    BalasPadam