Isnin, 14 Jun 2010

Serabut.

1. ai sangat letih. 2 hari mengadap class marathon tok cover silibus pembelajaran yang tertinggal. sabtu, dari 3 petang hingga 9.30 malam. ahadnya 10 pagi hingga 5 petang. tak dapat nak gambarkan betapa letihnya badan ni. ye, g class duduk je, kalau nak ikotkan apalah yang penatnya kan? even duduk saje, tp otak, mata, telinga semuanya digunakan untuk menyerap segala ilmu. dalam penat2, ai & classmates sempat juga la nyinggah majlis kahwin anak dr. BAS kat bangi (kat sini la trajedi 12 Jun terjadi), wat potluck tok last class, snappy2 tok hepikan diri.

T_T

2. selasa akan gerak ke USM tok bersukan. harap my team akan dapat achieve target tok tahun ni. amin. settle sukan, ai akan boleh tarik nafas lega sikit lepas tu sbb dapt selesaikan satu bab. hurm, petang tadi sempat g beli toiletries je kat giant tok kelengkapan ke sana. ada 2 3 benda lagi yg nak kene beli tapi tatau bile nak g cari sbb tinggal satu hari je masa yg ada. bsok petang pula dengarnya ada trening dan malam bakal ada frenly. haish, mana masa nak g beli barang? masa tok ai rehat lak?

3. ai perlu balik awal dari ahli VB yg lain sebab kene amek final exam pd 24 Jun. so, cadangnya, malam 22 ai akan balik dengan bas ekspress ke seremban kalo tiada bas kampeni kubah biru yang mau gerak pulang ke somban. 23 haribulan pula adalah masa yang tinggal tok ai study. 24 akan menduduki peperiksaan untuk 4 kertas. T____________T.
gud luck tok diri ai & azam (my kelasmet). kepada ibu & abah, terlebih dahulu anakanda minta ampun dan maaf kalo ada kertas yang ai akan gagal tok semester ni sebab ai memang kurang bersedia untuk mengHadapnye. *jujur. walaubagaimanapun ai berserah dan pasrah je la. semoga Tuhan beri kekuatan mental fizikal & merahmati ai untuk semua ini. amin.

4. hari besar? malas nak berfikir untuk itu buat masa ini. biarlah perkara yg dua di atas itu selesai dahulu. full stop.

notalipscumel:

plss, ai mau rehat.
dalam kepala otak terbayang tempat yang sejuk untuk ai tenang2.
botak, genting jom! T___T *i miss her

2 ulasan:

  1. padat giler jadual eks....
    bila mau rehat???
    time tdo jelah rehat kannnn

    ~makgajah

    BalasPadam