12 Mei 2010

Sambut besday kali kedua dengan kakak-kakak


oh, ai da cabut bear & lafs yg ada pada bunga ni.
motip cabut?
susa ai mau cium2 bunga itu la. =p
sgt suka bau roses oke. sedap.


lunch hour tadi ai telah dibelanje oleh kakak-kakak, ostaz & en. H di SR sempena besday ai. seorang lagi kakak ai tiada bersama. xpe la, xde rezki dia nak makan kek SR yang tertulis "Selamat Hari Lahir ke 27 buat Mata".
=)
tengs ye semua. semoga kamu semua sentiasa bahagia dan sentiasa di rahmat Allah s.w.t di dunia dan akhirat hendaknya kerana belanja saya.


ai jugak dapat hadiah dari kakak yang lain pulak. =)
kek kecik dan buku yang taching isinya.
terima kasih kerana jadi teman sejati ai ye kakak.


kakak seterusnya bagi ai ini.
bantal laf pink yang somel. ai like.
tengs kakak.
seprais kamu tak jadi bila ai terlambat masuk opis. mahap ye. =p

notalipscumels:
1. ai takde kakak, tapi Dia kurniakan ramai kakak kat ai. walopun bukan kakak kandung, tapi ai dapat rasa cemane beznya ada kakak tu dengan kehadiran mereka ni. =) Terima kasih Tuhan.

6 ulasan:

  1. wah!

    ;)

    cik beb

    BalasPadam
  2. i adik :')

    -gajahputih

    BalasPadam
  3. ai kakak...
    harap suka besday gift tu eks...

    ~makgajah

    BalasPadam