20 Mei 2010

Lelaki itu

ai terpaksa mengambil cuti sebab tak sampai hati untuk membiarkan lelaki itu turun naik bas semata-mata untuk ke sini. dia boleh menukar hospital untuk pemeriksaan kesihatannya, tapi dia tak berkeinginan untuk melakukannya kerana di sini rumah kedua dia.

walaupun, terasa penat dan letih, dengan website yg nak disubmit tapi tak siap lg sbb ai kate nak tangguh dlu, so ai tak usik pape da, ditambah dengan hasutan2 liar sisetan yang terdetik dalam hati ini, ai tetap pujuk hati untuk bersabar. bak kata abgsham legenda, kalo 26 tahun yang lalu dia bersusah payah tok kita, takkan la tok waktu yang kita tak tahu sampai bila ni, kita pula xboleh nak bersusah payah tok dia. ye, abg sham. ai stuju dgn stetmen itu. ai tanak jd anak durhaka yg membiarkan makpak dia merempatmerana tak tentu hala. *mintak dijauhkan Tuhan supaya ai tak lupa diri.

lelaki itu,
sudah nampak tanda-tanda dia dimamah usia. =(
lelaki itu....

haishhh,
tak mampu nak meneruskan lagi ayat-ayat yang lain. *sendu

notalipscumel:
1. abah, ai laf u. =(
2. ye, ai ingt. ur next appointmnt 4/8 nnt. time tu ai da berdua, Insya-Allah. tapi ai takan becuti secara berdua utk bawa yu ea. ai sorang je da la. tau!
3. ye lg, ai tau ai darah manis & ai try takan bawa kete lebih dr 110. *i tot u tdo. rupenye u jeling2 jg meter tu. adoiai.

4 ulasan:

  1. berbaktilah mase die masih ade nih. *abah aku da tado.. sob3x

    bawak abah pon nak beracing.. tarik tlinge tu br tau.

    BalasPadam
  2. sy paham sgt apa akak rasa :(.kuat tau kak

    -gajahputih

    BalasPadam
  3. umi:
    =p
    haha. racing sesiket je la.

    white elle;
    tau.
    situasi kita cam lebey kurang same kan?

    BalasPadam
  4. xpela...itu contoh anak yg baik dan mengenang jasa:)

    BalasPadam