28 Mei 2010

Bloging bagus tok awet muda =p

"Dengan adanya blog, saya dapat mengekalkan minda yang aktif dengan memberi komen terhadap orang lain (ahli politik) dan ini membuat diri berasa hebat dan gembira. Rasa gembira itu seterusnya mengekalkan keremajaan diri," katanya ketika menyampaikan ucaptama pada persidangan tersebut di sini.
sumber: utusan malaysia dan gajah putih comel.

cayalah Tun Dr. M. ai laf u & ai sokong stetmen u tu. c, ada pekdahnya nye juga bloging ni. so, ai sgt xphm nape sesetengah org jaki bila org lain berbloging.

bloging dapat mengekalkan minda yang aktif oke! so, bloging la supaya dapat menghilangkan kecelaruan minda dan emosi yang tak terkawal serta penyakit gila meroyan tak bertempat itu. oh, ai tak sebut nama sesape, so jangan la ada yang terasa. =p

18 ulasan:

  1. kuikuikui.tulah i setuju sgt bila baca utusan malaysia td.tun dr. M pn ada blog.so sape yang ada blog ni nampak muda dan jiwa pun tak kacau.huhuhu.sebab tu i nampak muda dari usia sebenar tak nampak cam makcik makcik auwwwwww ;P

    -gajahputih

    BalasPadam
  2. gajahputih:

    betol3x.
    u mmg nampak mude je slalu. =)
    tular, org kenamaan pun ade blog & kate bloging ni bagus.

    tak salah nak bloging slagi keje siap.

    BalasPadam
  3. ermmm..sbb tu org yg jaki dgn blogger cam kita tu nampak tua...huhuhu

    BalasPadam
  4. ai likeeeeeeee <3

    ~makgajah~

    BalasPadam
  5. patutla aku nampak muda je.. poreber 21 getu. hahahahahaha

    BalasPadam
  6. linda:
    bloging makes us hepi = hepi2 slalu hidup kita ceria & tado la nampak tua.

    plus bila kita ceria, kita takkan kaco hidup orang. kan2? =)

    BalasPadam
  7. mak gajah:

    =)

    ai like juta2. syg dr. M =)

    BalasPadam
  8. phia:

    yep. stuju sbb ko kan rajin bloging. =)

    BalasPadam
  9. betul tuh...sebab tuh kite awet mude...hahaha...

    BalasPadam
  10. gajah putih = mak gajah? *compius* ai pun nampak muda kan? even usia dah masuk 3 series. huhuhu.. blog mendekatkan ai dengan you'll sume. ai like!! ai akan cuba blog walau busy-musy okeee..

    BalasPadam
  11. babyblue:

    yep. u nmpk muda.
    bloging juga mampu 'mendekatkan' hubungan antara employer & employees =)

    BalasPadam
  12. dak pink:

    setuju dengan komen 'mendekatkan' itu. apapun rahsia awet muda ialah bersihkan hati, jangan ada perasaan hasad dengki (niat tak baik) kepada orang lain. satu je kena ingat, rezeki kita berbeza, buat apa nak cemburu. mungkin tuhan bagi lebih dari segi itu kat dia tetapi tuhan bagi lebih ini kat kita. fair kan?

    BalasPadam
  13. owh..no wonder la ai awet muda...
    no more secret la nie...ahaks

    ~makgajah

    BalasPadam
  14. mak gajah,

    hehe. kantoi da rasie u.

    BalasPadam
  15. mak gajah,

    hehe. kantoi da rasie u.

    BalasPadam