09 April 2010

Mau tempah baju di mana?

my pink lace for akad nanti.
tak g tempah lagipun sebab masih mencari tailor yang seswai. pesen pun tatau nak wat pesen apa sbb mama mau dari atas ke bawah berlace. ades!
ada sajesyen?


di sponsor oleh mama dan dibeli di jakel.
oh, beli baju pompuan dapat free baju laki + sampin ye. =)



iklan: ni plak manik yang telah dianyam oleh ai untuk bunga telor.
wat sikit je.
sgt berharap boleh buat sendiri, tapi, bila fikirkan masa yang xcukup,
kene redha bg makcik buatkan.
=/

10 ulasan:

  1. ain, aku dulu tempah baju kawin 3 pasang kt kedai choon choon, kt pekan masjid tanah. harga pun berpatutan, jahitan dia pun cantik....ko gtau je design apa ko nk wat utk baju ko tu, dia bleh buat...

    BalasPadam
  2. zatul:
    tau kedai tu. dlu time dok mlake pun nganto baju kat situ jg. =)

    BalasPadam
  3. kak,baju tunang sy tempah kt dzulclassique.harga tak mahal sgt yg penting sedap pakai.akak pi lah survey

    -kocha

    BalasPadam
  4. kocha:
    kak mas pun cadangkan camtu kat akak.
    oraits. tbc cadangan tu. tq.

    BalasPadam
  5. cube g tempah kt kedai kek ker or kdai kuih ker...ok kot...byk pilihan...mcm2 bentuk ader...wakakakakaka..=p

    BalasPadam
  6. kin:
    budussssssssssssss je. aku tolong g tmpah baju ko kat situ nnt ea.

    BalasPadam
  7. gi la cepat tempah...
    nnt tailor xmo amek sbb sebok ngan tempahan baju raya bagaiii
    yupp, sokong tempah di dzul classique...baju nikah ai pon tempah di sana........*wink wink*

    BalasPadam
  8. kokin:
    iye. nk g tempah la ni. *da ulang bekalie2, tp masih tak gi juga.

    psst: bukan akak tempah kat man kajang ke?? =p

    BalasPadam
  9. meh tempah kat aku meh..aku wat style lady gaga.

    cik beby

    BalasPadam
  10. bie:
    tanak aku deh. baju lady gaga nampak urat. AJ xbg aku tunjuk urat2. =)

    BalasPadam