29 April 2010

Kursus Kecemerlangan


walaupun penat, ai sgt seronok berada di sini. =)
ia kena dgn jiwa ai dan ia buat ai teruja.
flying fox, laluan berhalangan, panjat2, semuanya dilakukan di tempat tinggi. konfem kalo jatuh, patah riuk takpun mati. haha.
hanya permulaan sahaja ada sedikit gayat dengan ketinggian, tapi lama-lama, ai mula biasa dan tiada jeritan kedengaran untuk setiap halangan selepas itu. =p

teringat lagi ketika cubaan terbang musang kali pertama, ai sgt takot. ditambah pula dengan ketinggian, terus terkeluar soalan yg bukan2 dari mulut ai.

ai: kalo jatuh cemane?
instructor: tak jatuh. tali ni kuat.
ai: kalo jatuh ni mati tau.
instructor: tak. ia da diuji. berat 100kg pun konfem tak putus.
ai: kalo...
instructor: kak, anak gajah naik pun tak putus la nikan pulak akak. benda ni selamat la. *cam da hangen je.

ark ark ark.

weols mengambil pakej ini:

Big Thrill
This circuit consists of 23 thrilling challenges with various level of difficulty raging from “easy“ to “very difficult“. With some of the platforms reaching the height of 17 meters, feel the adrenaline while crossing the “Crazy Zig-Zag“ and flying on the “Sky-crawl“ at the Bermuda Triangle. Hold your breath while crossing “The Earthquake“, test your ability to leap at the “Happy Hopper“ and end the adventure with the grand finale, the 100 meters “Wild Revenge“ which will take you to the finishing platform at an exhilarating speed.

Time to complete: 1.5 hours to 2 hours
Minimum height requirement: 1.4 m
Maximum weight: 100 kg

kalo nak cuba, sila pergi ke laman sesawang ini: skytrex

sgt seronok uols. kalo ade masa, nnt nak ajak dakpinkL pergi ke sana lagi. =)

oh, FYI, saya berkursus selama 3 hari.
salah satu slot adalah cabaran yang ai lalui ini. =)

notalipscumel:
1. byk perkara yang nak dibelog kan, tapi ai tado masa.
2. even ada sedih dalam hati, tapi alhamdulillah, byk aktiviti yang membuat ai lupa ia seketika.
3. ada acara istimewa sabtu ini. tak sabar!

8 ulasan:

  1. sonok kan kak.mula2 mmg cam cuak sikit tp sonok hehe

    -kocha

    BalasPadam
  2. rujuk pada acara no.3 : acara ape wei? acara seprais bday aku lagi ke :D

    cik beb

    BalasPadam
  3. owh..mmg bukan jiwa ai...ahaks :-P

    BalasPadam
  4. sangat besh.. i likee..!! tapi da payah nk joyen xtvt2 cenggitu. ko sementare blom beranak pinak ni ler abeskan mase dgn xtvt cenggitu. lps ni payah daa...
    **payah tgal anak ler.. kalo aren tu ko heret skali je.. hahahh

    BalasPadam
  5. kocha:
    u da try? cam xpecaye =p
    *buktikan plss

    BalasPadam
  6. bie:
    ko hengat kiteorg ni tado kojo lain? =p
    sila tgguuuuuu!

    BalasPadam
  7. kokin:
    ye, tawuuu. tapi kalo akak try, cuba skali pasti nak lagi =p

    BalasPadam
  8. umi:
    hehe.
    ye, nnt ai heret mamat tu skali. =p

    BalasPadam