Sabtu, 6 Februari 2010

2 jam saja lagi sebelum mau ke kelas hari sabtu

1. selepas waktu kerja semalam, teman dakpinkL mencari baju untuk dipakainya pada hari itu. *sibuk mau cari baju juga walhal kamu tidak la sepenting ai pada hari itu la! xsia-sia menemannya bila ai juga dihadiahi 2 helai t'shirt gigolo. eh, silap eja, t'shirt jodano. tq awak!
on the way untuk pulang, singgah jumpa familynya yg sedang dinner di luar dan diserangtanya oleh mereka2 dgn soalan2 mesraaaaa. =p

2. sebentar lagi mau ke kelas. today @ 3 ada debat pusingan terakhir. haishh, nerves ai masih tidak hilang walaupun sudah beberapakali berdebat. =p haishhh, pengucapan awam adalah satu benda yang sentiasa mendebarkan dan menebeskan jiwa oke. ! harap semuanya kan baik2 saja. oh! ai akan jadi Perdana Menteri hari ini dengan mengusulkan AUKU perlu dilaksankan bagi menjamin kualiti IPT di Dewan Parlimen. semoga semuanya kan baik2 sajo.
pix: Yang Berhormat menggediks di Dewan Parlimen =p

3. masih terfikir-fikir sama ada mau mengambil cuti atau tidak pada hari jumaat ini. banyak benda yang perlu disetelkan untuk hari kecik ai. plus, perlu la menunjuk muka awal di melaka sebelum majlis kalo tanak berbakul perli sampai di telinga nnt. Fyi, ai suda lame tidak pulang ke melaka kerana kekangan masa. dan jika ai bercuti, ai juga perlu berulang dari melaka ke upm kerana ada kelas pada hari sabtunya. hurmmm, wat shud i do??

4. oh, ai terlupa tok mempamerkan ahli baru dalam keluarga. eiman nur qistina. =) nama itu ai yang pilih tapi telah diterbalikkan oleh mamanya. nama cadangan ai adalah nur iman qistina. Dulu, ai juga yang memberi nama kepada abg baby qish ini. nama abgnya eiman naufal. =)

pix: kecik2 suda pandai posing oke!

5. lastly, mau post cerita yg suda basi. menyiapkan tugasan untuk subjek agriculture & man. belajar di UPM wajib la mengambil subjek itu yang merupakan subjek wajib fakulti. ai, nazrul & hafiz telah me'legam'kan diri dalam cuaca panas di taman botanical dan taman warisan untuk menambah bahan tugasan. pesan ai kepada anak-anak bandar yang tidak mengenal pokok-pokok buah-buahan, saya sajeskan kamu ke taman warisan ye untuk mengenal jenis pokok buah-buahan yang semuanya ada di situ. =p


♥,

6 ulasan:

  1. erk...jadik perdana menteri teros! huhu

    BalasPadam
  2. hai sis cantek


    salam singgah balik
    :)


    zomel bangat itu dak kecik..hehe

    BalasPadam
  3. tu diaaaaaaa pendebat hebat kitaaaaaaaa...ahaks

    notajari: diserangtanya soklan2 mesraaaaaaaaaa???? hehehe...sesi utk menjadik lebih rapatmesra la tuuuuuuuuu...ihiks

    BalasPadam
  4. rathiqah:
    *blushing

    singgah la slalu kalo suka ye

    *yep, xsabar mau g cubit pipi die wiken neh.

    BalasPadam
  5. kokin:
    ark ark ark. debat tado la hebat mana pun. tapi kalo posing mmg terbaikkkkkk. =p

    notalipscumel: haip2222. *mesraaaaa (bob AF)

    BalasPadam