22 Januari 2010

Mereka mau makan di luar


menu ai: ni je. pecaye??


mereka yg mau dok melaka. =(


dari petang ibu asek la mengajak abah g makan tomyam. walhal dia da siap masak asam pedas dan sayur ijau cina masak air da.

kate ibu: tekak rasa xsedap la bang, rasa nk makan tomyam. *penat mengemas kot tu yg xsedap badan.

emi nambah: kita nak dapat adik la ibu xsedap tekak. *mungoks je budak emi neh

ai jawab: sudah2 la tu. cukup la 4 orang ni je. =p *tanak haku deh, da besar panjang ni ade adik kecik. gilo apo.

tapi, abah wat dunno aje tentang ajakan ibu tu smbil tgok2 tv. so, ai tot xjadi la kot nk keluar makan.

tak alih2, mlm dlm pukul 8.30, abah ngajak g makan kat nilai. haish, tado tanda2 amaran langsung, tros ngajak2 je. ai yg baru nk ngadap NB tok wat assgmnts ni ngikot kan je lar. *skrg adalah time xbole ckp byk oke. kang, xdapat kawen. =p

so, menerimapakai pandangan dakpinkL & kokin, ai pun bawa la mereka2 itu dinner di port biasa yang selalu ai g makan tomyam.

otw, abah siap pesan kat ibu: tengok pemandangan nilai ni (ani). nnt da dok melaka, tak dapat tengok dan tak datang sini lg da. eh, takdo la tak datang, kalo datang pun g rumah besan kot. ark ark ark.

erghhhhhh, ade je bahan tok ai kan abah oi!!


nota lips cumels:

bunga yg ai beli di CH tu masih lg berbunga. bau dia sgt harum. =)


♥,

4 ulasan:

  1. BBN Tom Yam eks??? hehehe...*btollah kata abah ko tu...sok lusa dtg nilai pi umah besan la plak...ahaks*

    BalasPadam
  2. kokin:
    ark ark ark.
    harap2 jd kenyataan la.
    amin.

    BalasPadam
  3. ooo...korng x cter plak eh psal mkn luar nih..
    ishk2...smpai ati melupakan diriku inih..ishk2..

    BalasPadam
  4. ashee:
    muahaha.
    tanak ko kecik ati. tu sbb xcite la.
    =p
    alahai, last mnt plan la. mmg xsmpt nk bg tau pon.

    BalasPadam