21 Januari 2010

Menjaga hati

1. ai kene menjaga hati. dua2 pihak. xboleh terlebey xboleh terkurang. diluah mati mak, ditelan mati bapak. okey. saya yang menurut perintah, so saya ikotkan jelar. tapi ati ai?
mungkin dakpinkL kot yg kene jaga & tatang bagai minyak yg penuh. watchout dakpinkL! rite now, setiap ape yg ai ckp mungkin akan buat awak sentap. tadahkan lah telinga dan kuatkan lah diri kamu tu. kamu kan tempat ai curahkan segalanya.

2. ambil berat dan ambil tahu adalah dua perkara berbeza. ambil berat akan cuba mencari punca sehingga dapat jawapan, manakala ambil tahu sekadar hanya ingin bertanya, ada jawapan xpe, takde jawapan pun xpe juga. antara dua itu, ai rasa ai mau pilih ambil tahu. mungkin ia takan serabutkan pale otak ai. kan?

3. bukan senang nak senang kerana untuk senang, perlu susah terlebih dahulu. kalo tak susah, takan dapat belajar erti payah. susah itu, perlu rasa perit, rasa pedih, kena menanges2, ditambah dengan sakit2 hati dan lain-lain perkara yang melengkapkan resipi susah itu.

notalipscumel:
da abes terluah kot. okey. boleh sambung myline.

♥,

8 ulasan:

  1. wahh mengapakah? ade problem?

    BalasPadam
  2. afiq:
    hai, =)
    biase la hidup. ade pasang surutnya.
    sumtime ok, sumtime x.

    BalasPadam
  3. oooo betol betoll..AJ kena jaga hati ko pasni. gudlak fren!

    BalasPadam
  4. cikbeb:
    harap2 la.
    kalo xjage, aku mogok lapar nnt. haha.

    BalasPadam
  5. mogok lapar je? kalau aku lebih dari tu. hahahahahaha (opsie, ayat org kawin)

    BalasPadam
  6. apa kes??? sian kat ko kaaan...hehehe apa2 pon pasnie kena lebih hati2...*jgn sampai dpt emel sentap sudah...ark ark ark*

    BalasPadam
  7. piya:
    ayat itu sila bagi time ai suda kawen ye. =p

    BalasPadam
  8. kokin:
    lupa nk story td. =p
    ini bukan kes email terkezot tu la kak. ni kes lain. ~lalala

    BalasPadam