06 Disember 2009

Sofia's wedds

baru pulang dari majlis perkahwinan piya di kg. batang nyamor, ghombau.
majlis yg simple tp sgt kelesss uolss.
so, berikut adalah mende2 yg ai sgt suke di majlis tersebut.


de perantin.
sgt santek + mekup yg lite2 je. ai likee.
ado iras2 amiza adnan lak si piya ni kan??


deco meja perantins. ade pink, so, ai like la. =)


doorgift. wajik semaness pink.


=)
yg paling ai suke.
simple, somel, suwit & sooooooooo nice kan?
*nak pelamin mcm ni boleh?? =p


hiasan di kamar beradu. ehem2, suwit je kan. auuummmm!

ni, apekename tah yg menyambut kedatangan weols di pintu masuk.
bukan guestbook. tp ermm, ala, lupe lak name. x ingat la.

notalipcumels: pixas lain, tggu dr kamera cikbeb ea. =p
♥,

6 ulasan:

  1. koin...so nice laaaa...

    notajari: can't wait to see theme on ur big day...la la la

    BalasPadam
  2. kokin: haishhhh.

    notalipscumel: deepinsidemyheart,ekceli ai can't wait too. haha. =p

    BalasPadam
  3. wah wah dh ada impian ke?dh semakin dekat ke hr akak :P.cantik kak wedding kwn akak ni.simple tp nampak cantik sgt.bila wedding kita plak kak hehe

    -kocha

    BalasPadam
  4. kocha: yep, stuju. simple & santek. xsarat & semak.

    akak? haishh, tatau la. ade jodoh kawen la. tade jodoh kawan je.

    BalasPadam
  5. kak chik. speechless. i loike. wedding sape ni? *buat2 tanya. hahahahahahahaha.

    psstt: nak bgtau jugak, tu namanya guests' board. muahs.

    BalasPadam
  6. piya:
    ko sebok berhanimun mana nk sedar posting yg aku buat sebaik sahaja jejak kaki balik dari majlis ko. =p

    -dakpink-

    BalasPadam