31 Disember 2009

Si pahit yang dah manes

2 jam je lagi, 2009 akan pergi.
pergi bersama segala pahit manis yang telah diharungi sepanjang 2009. =,(
yang pahit jadi teladan, yang manis simpan dalam lipatan kenangan.

tok beberapa jam yang tinggal ni, ai masih tersenyum.

motip: kerna perkara-perkara yang tidak dijangka akan terjadi sebelum 2009 melabuhkan tirainya.

♥ dia datang kembali. dulu dia hilang, kini suda pulang. syukran. ai sgt berharap sinar akan sentiasa bersinar terang. dan baru-baru ini, ada sesuatu dari dia telah buat ai tersenyum hingga ke telinga. cadangan tiga kali seploh. ai harap kamu benar-benar bersungguh.

♥ N17 upgrade to N27. Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah s.w.t. ermmm, hanye org2 gomen je yang paham k!.

♥ ai dinilai. dan ai tersangatlah hepi. sebab? ai dinilai berdasarkan kerja sebetol-betolnya. walopun markah penilaian tidaklah memberangsangkan, tp ai tetap syukur & gembira sbb ai boleh tau berapa markah yang ai dapat. pelik? haha. biarlah, hanya ai yg tahu kesahnya. lg sekali, ai tetap nk ckp byk kali, ai sgt suka dengan markah itu. =)
lagi? manes yang lain?
hehe. ada byk. tapi tanak cerita.

tentang yang pahit pula:
jujurnya tak mudah nak lupa. tapi, tu buku lama. tutup. buang jauh2. dan siap sedia untuk tempuhi dua ribu sepuluh. =)
harap2 semuanya kan baik2 aja. *rasanya da bertahun2 ai ulang ayat ni. kan? =/

lastly, tok semua:
selamat tahun baru 2010.
moga dikurniakan kebahagian, kegembiraan dan kesihatan yang baik2 aje.
moga Allah s.w.t sentiasa merahmati kita semua. amin.
oppsss, lupa! Alhamdulillah, syukur, umur ai meningkat setahun lagi. =p

♥,

10 ulasan:

  1. suke yg 3 x 10 tu! wiwiwiwiwi!. semoga menjadi kenyataan! amin!

    love yu kak cik & AJ (ops)

    :D

    Cik Beby

    BalasPadam
  2. semoga impian menjadi realiti.. =) epi new year ain..

    BalasPadam
  3. cikbeb:

    lebbiu to cik beb & AJ.oppsss jg. *tutop mulut.

    BalasPadam
  4. nami:

    tq dear. hepi nu yer jg. x g jmp kokin ke? die kat jb tu. =)

    BalasPadam
  5. happy new year kak :D

    BalasPadam
  6. caiyok kakchik!

    ehem2.. jgn suruk2 k. ai tunggu niiiii ;)

    BalasPadam
  7. piya:
    kalo ade, ade la nnt.
    kalo xde, kita xbole nk pakse2.
    =)

    BalasPadam
  8. koin: X sabar...utk triple 10...akak doakan yg terbaik sajer utk dirimu...mekasih sbb sudi jadik kawan baik akak yer...*terharu*

    BalasPadam
  9. kokin:
    tengs kak. ai lebbiu. mekasih jg sbb sudik jd kawan ai time susa senang ye. *terharu jg.

    BalasPadam