28 Disember 2009

The Avatar & the dates :)

ai dah lame sgt tak nek public transport sejak ado kereta.
so, last wik ai sajes lak kat dakpinkL kalo ade time tok g deting nnt harap2 dpt g deting nek tren.
=)
& dia xbyk soal tros stuju & ikotkan ajelar.
*tngah in laf kan, ape ko hendak aku turutkan je lar cikpink~agaknye tu la kate hati dak pinkL. haha.


membeli tiket di kaunter untuk menuju ke tempat deting iaitu midvalley.
*ingat midvalley, ingat kisah dulu. =,( i wish i cud turn back time..
** hurm, da lame juga tak nengok kaunter tren komuter neh. sgt rendu. =p


dak pink + dak pinkL = kami g deting. ~lalalala
ai sgt suke sbb dapat g deting. senyum sampai ke tlinge.


tujuan deting??



hehe. g tgok muvee: AVATAR.
sgt bez hingga menjilat jari.
btol, siyes xtipu.
nak tau cemane beznya, uols g la tgok sendiri oke.
ai mls nk wat summary. =p


♥,

8 ulasan:

  1. ala best sbb dpt dating jauh2 kn? hee :p

    -kocha

    BalasPadam
  2. memang best! x sia2 tgk kan? nasib aku provoke ko g tgk. kotnye ko nak tgk pulau asmara ke kan? :P

    hahahahaha.

    BalasPadam
  3. kocha:
    mane de jauh. jauh kat penang. =p

    -dakpink-

    BalasPadam
  4. cikbeb:

    ai suke la pulau asmara tu. hero die ensem. nnt kalo free ai nk g tgok. mau ikot tak? bole kite deting glak. haha.

    -dakpink-

    BalasPadam
  5. eyuw..cite ape tu. sori ai x tgk cite rapu camtu. :P

    Cik Beby

    BalasPadam
  6. ehem ehem...kengkonon bukan ngan dakpinkL laaaaaaaa konooooooooon....*dah pandai nipu akak2 skanggggg*

    BalasPadam
  7. cikbeb:
    ele, dan2 tanak ngaku suke cite tu.
    =p =p =p

    BalasPadam
  8. kokin:
    nipu sunat je. kat fb tu kak oi, ramai yg menjeling. sbb tu kene tetipu sesikit. lepas ni xtipu da. *promise. =)

    BalasPadam