Isnin, 2 November 2009

C U B A


ketika ini saya bahagia,
itu je yg mampu saya kata,
dia menceriakan hari-hari saya.

tp,
saya tatau sampai bila,
dan bertahan berapa lama,
sbb,
tuah saya jarang ada dalam bercinta.
=\

ada antara mereka yg tak suka,
bila saya dan dia bersama,
dan saya?
xtau nak kata apa,
sebab saya hanya ikot apa kata hati saya,
dan saya harap saya juga mampu bahagia.

perjalanan saya masih jauh,
dan kalo boleh saya tanak da jatuh.

saya tak tahu apa yang jadi di masa akan datang,
tapi saya harap mentari akan sentiasa bersinar terang.

♥,

10 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. thanx syggg (tiru kaza lg!) =,)

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. erkkk, xyah la publish. kami lowprofile. haha.

    *tamo wat fb eke?

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. muahaha. lekatla name memey tu. =p

    BalasPadam
  7. i pray 4 ur happiness...all da best & may ALLAH bless ur relationship...

    BalasPadam