05 Oktober 2009

I, afzan, kurus dan gemuk

smlm, ai telah menerima mms dr my bff, cik afzan. mms dia tu ai xboleh post kat sini sbb pozzzz dia adolar ala2 aksi manje+terlampau. haha.
*afzan, pelisss, ai bukan bf u k, so xpyh nk pozzz ala2 manje gitu & mms kat ai. =p



uponrequest: ai da tukar k pix u.
to kak afzan: yelar2, ai tkr + ai xtakot pun kalo bf ai suke u, so ai boh la gamba u yg jeliter neh k. =) *lps ni, ko jgn nk call lg sroh tukar ea.
*ni bkn pix yg dia mms, pix ni ai cilok dr fb.

after mms, kami bersms.
topiknye adolar: GEMUK. *haha. ado org jelez bile ai ckp ai tnga mms gamba ai dgn cik afzan. awk, cik afzan adolar ppuan ye. =p

cik afzan ni amatlar xpuas hati dgn ai sbb kate dia, ai da kurus.
muahahaha.
ai xkurus la, tp dlm proses menguruskan badan. harap2 boleh la kurus nnt.
& cik afzan gak ngadu yg bf dia sebok kutuk2 dia sebab dia da gumuks.

hurmm, sume ppuan xsuke gumuks. kan?
ai?
same. sgt tak suke dgn words tu.
*mlm td pun da sentap smpai ttdo dgn org itu bile dia ckp ai gemuk. mengong. kalo ado depan ai tu, mmg ai da pijak da ibu jarikaki dia yg lebam tu. punyelar sentap smpai ai mmp gado dgn org tu thru sms. haha.

pd ai, ai lg suke kalo org ckp: ishhh, cikping da kurusla, nape cikping kurus neh? dari org ckp: cantiknye cikping. (erkkk, prasan kan. ado ko org cakap ai cantik??).
siyes xtipu.
kalo org ckp ai kurus, ain sgt suke dan senyum smpai ke tinge. perasaanya tu tahap kembang tahap tak hengatla. teramat la hepi dan terharu cam dpt award miss universe. hehe.

so, pd yg nk puji2 ai & cube nk ngorat2+amek hati ai ni, korang puji la ai da kurus ye walopun hakikatnya ai xkurus mane pun. =p

♥,

2 ulasan:

  1. akak perasan gemuk.pdhal dh kurus giler dh.udah2la kak.nk kurus cmne lg.sape kate sume pempuan nk kurus?sy kn nk gemuk?hehe

    BalasPadam
  2. kocha: congrats ye bjaye memberatkan badan.

    akak gemuk la sha. =p

    BalasPadam