14 Oktober 2009

Cerita yang dah basi: si minggu yg meletihkan


1. Jemaat mlm, g dinner kat Tasik Idaman dgn dak pink.
tempat yg santek & buat ai teruja. =)
thanx ye bwa saya ke situ.
terima kasih jg kerana sentiasa ada bersama saya.



2. Sabtu, seawal pg da dikejot oleh ibu tok ke pasar. Ergh, ai g pasar xmandi pun. =p
Sblom g ai da warning ibu: g pasar sejam je ea. Ai class pkul seploh niari.

Di pasar, mcm biase, cina kat situ speaking cina dgn ai.
Respon ai kat cina tu: ai tgok je muka cina tu dgn tado rasa. *maleh nak jawab.
Bila ibu ckp ai Melayu & ai ni anak dia, respon org2 cina tu: Ayarrrrkkk, tala selupa. dia manyak putih lor, selupa cina. Tala selupa u. =p
Uishh, nsb bek la ibu da biase, kalo org lain, mau kecit ati dgt stetment cina tu.

Di pasar juga, ai jd penunggu pd barang2 belian cik ani. sgt la byk & berat. Timbul urat2 jantan tgn ai ni ngangkat barang k. Dan ketika menunggu kat situ, ado sorang mamat India kedai runcit kat situ 2 3 kali jg la tgor ai tok offer tlong ngangkat barang. Tp ai tolak dgn sopan.



3. Then, sabtu ai g class dr pg smpai la mlm. huhu. Penat & rasa tenat. Ahad pun same, class jg dr pagi smpai petang. =/

4. Senin ai coti tok ngantar maknenek balik Melaka.

♥,

6 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. kocha: nak wat cemane sha. da kite ni mcm cina. *wah, sgt perasan. =p

    *ade story bez ke?? nitime je bole jmp. =)

    BalasPadam
  3. kuikuikui...sori le koin tak dpt gi umah ko tu...

    notajari: 17/10 malam pegi ker??

    BalasPadam
  4. kokin: xpe kak. nk jemput dtg pun serba slh sbb siang ain tado. mlm lak, tau, mesti susa nk dtg sbb bsok nye tu keje.

    notajaricumels: ai xdijempot ponss. =p

    BalasPadam
  5. update la pasal umah ibu kl..
    ak xder time tu
    sediyy

    BalasPadam
  6. edi: gambo pun tade. org ramai sgt. tp makan bezzzzzzzzzz. rugi ko tadatang.

    BalasPadam