03 September 2009

Suratan @ kebetulan?

setahun yg lalu, ai wat entri tntg 1 lagu ni.
lagu tu adalar lagu yg telah disuruh dgr oleh adik tomok.
kata dia: cuba akak mate lebam dgr lagu ni. lagu ni bez.

setelah ai dgr, lagu & lirik tersebut, ianya amat la menyentuh ati & perasaan.
& ai sgt suka lagu tu serta berharap suatu hari nnt akan ada seseorang dedicate kan lagu tu kat ai. =p


setahun kemudian, di pagi subuh yg hening selepas ai lalok bgn sahur pada hari ini,
tiba2 ai dpt mms yg buat ai nanges tek hengat tersedu2. *mungoks je kan, sikit2 nak nanges. =/

sbb: seseorang tujukan lagu tu kat ai. *tampa2 pp. btol. ai xmimpi. ia realiti.

Tuhan, kenapa sekarang?
Ni suratan atau kebetulan?
*haissshhh, selalu tado jawapan tok stiap persoalan.

nota berkaki:
______________________________________________________
akibat peristiwa pagi td juga telah menyebabkan ai tersilap briefing bos.
aduaiii, g briefing program kamis depan lak. =p
aishhh, terbawa2 ke opis.

♥,

9 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. kes khas sha. masih dlm pemantauan neh. =p

    BalasPadam
  3. hamboiiii mcm2 kes skang nie eks...ark ark ark *harap bukan kes selsema oink oink sudaaaah*

    BalasPadam
  4. kokin:
    haippppp, mulut tu jg ea.
    da lama la tak begosip dgn hakak ni. aishhh, jom besok jom. kite bgosip di bulan pose.

    *ehem2, pose ke?? ark ark ark.

    BalasPadam
  5. koin...tgk orang la beb...posa masih dipertahankan lagik eks...*xmo jd owang yg x posa gi tapau mekdi...xmo xmo*esok jom kiterrr...ajak koyam skali...

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. kokin: muahaha. ai xpegi mekdi ea. ai tapau kfc & roti kat giant je. haha.

    *orait, mlm kang ai semes org no mahal tu.

    kocha: muahaha. tu la, tak hajak akak, kalo ajak, mesti tak kantoi nye lar. =p

    BalasPadam
  8. ain ... irees pun suka gak lagu nii... ada kena mengena dalam idup irees ... huhuhuhuh ....

    kalo dengar lagu ni leh tangkap lelah tau ...

    BalasPadam