14 September 2009

Jom bubur lambuk Kg. Baru!


krill, pak hassan & kak ifa.


reben kat krosi tu ai yg ikat taw. haha. tak sangke, berseni gak tgn ai neh. =p


wit dak ijau yg somel.


wit krill yg sgt la ensem+putih.
*dia sgt kurus hokey.


sgt sporting kaka ini. tgok mate dia cepat. biru!


kaka ifa raziah wit de bubur lambuk girlss


mood raye sungguh. =)
dak kecit baju ijo tu comels kan??


yey!! bubur tak masak lagi. =p


gedix cam kak ifa.


anak2 yatim + us + dean of FBMK.

♥,

7 ulasan:

  1. budak tecip baju ijau tu comel. yg dukung tu je... tgh nk kategori... comel ke tak :P

    hahahaha, jgn marah nanti dia kambeng.

    BalasPadam
  2. piya:
    haip2, jeles la tu.

    *dak kecit baju ijo tu mmg cumels sgt2. =)

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. waaaaahh cantiknyer mekap si ifa tu eks...w/pon tebal tapi kalo tak tebal takder la cantek dlm gambor...ahaks

    nota jari: congrats dah berjaya ngan program tu eks...

    BalasPadam
  5. kocha: a'ah sha. dak kecit tu anak yatim. ko tau sha, akak sedey je bile tetibe dia sebut ma. =/

    kokin:mmg mekup dia sgt santek. tp tebal, xlarat nk tgok. =p

    notajaricumels: bjya gak la, tp result tatau lg.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. kocha:
    dorang ni ade yg tade mak, ade yg tado bapak.

    **koyu tu mmg. keras di luar, lembut di dalam. sbb tu ko buat tak port je kalo kak ayu haishhhh dgn ko cha. walo dia haish2, ati dia baekk. haha.

    BalasPadam