08 September 2009

I tot uols tak perasan =)

makin hujung Ramadhan ni, selera makan ai makin ngengada.
sgt ngengada okey!
nak nelan nasi amat la hazab kan main.
smpai 2 3 kali jg la nasi da masuk dlm mulut, then ai keluarkan balik nasi tu.
erkk, i tot tado org perasan dgn perilaku bersopan ai tu. =p
sekaliiiiii time sahur td, ikin sound: ko bole tak jgn buat camtu? buat org ilang selera nak makan la.
abah sampuk: da 2 3 kali da mcm tu. *geleng kepala.
haha. mahap la ye. sgt tak bole nk telan nasi tu. sblom ai uweek, baik ai keluarkan dgn cara bersopan.

& ketika berbuka semalam, nafsu makan adalah berada di tahap paling tinggi setinggi-tingginya.
maunye tak, cube nengok bawah. sgt la menyelerakan kek sokolat moist itu. kan?? rasa mcm nak telan je sume kek tu.


malangnya, selepas waktu berbuka ai hanya kuis2 je kek tu sekadar tok merasa. =/


so, menu ni jg la yg jadi pilihan hati.
megi goreng. =) ni la yang ai boleh makan.
sgt sedap. mau resipi?? sila sms ai ye.


iklan: korang tau nama kueh ni??
ai panggil, kue telinga itam. uolss? haha.
=p


♥,

9 ulasan:

  1. cucoq peneram - org kedah panggil tapi kalu kat sini org panggil telinga keling kan...huhu..sian keling...

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. kocha: nape sha. ape kene ngene kue tu dgn dorang??

    kakziemah: lain bebeno name tu dgn kue.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. apsal koin??? xkan ko nak diet kot...ke selera ko nak makan jenis mi2 sajer...

    nota jari: bulan posa nie selera akak tak hengat donia...makan makan makan...cam antu raya jer...ark ark ark

    BalasPadam
  6. kokin: nk diet tu ade jg la. haha. tp kan, xbole nk makan sbb minum air bergelen2. muahaha.

    notakakicumels: ko jejage kak. kan gumuksss ai tataw ea.

    BalasPadam
  7. kuih itam tu kalo kat sabah org pggl kuih penjaram

    BalasPadam