20 Ogos 2009

~semalam ku bermimpi..~

dear heart,

mlm td saya mimpi.
=/
tatau apa maknanya.
dia pimpin tangan saya utk ke satu tempat yg tinggi. kami mendaki tempat tinggi itu. laluannya sukar. kejap2 kami berhenti. saya penat, tp dia tetap pimpin tgn saya dan bg semangat untuk sampai ke puncaknya. bila nak hampir ke puncak, saya tergelincir dan hampir jatuh. takot sgt time tu. cemas. saya berpaut pd tangannya dan dia tetap tak lepaskan tgn saya walopun dia juga hampir jatuh.
=/

tb2..

suasana bertukar.
mmpi yg sebelumnya hilang & ai tetiba lak tngah tggu bas ekspress. ark ark ark.

papepun, mmp yg 1st tu menakotkan ai. walopun mmp hanyalah mainan tido, tp ai tetap takot dgn mmp tu.

**ai basuh kaki ea sebelum tdo. =p

♥,

9 ulasan:

  1. dah lama tak dgr citer mimpi2 ko tu koin oiii...ihiks

    BalasPadam
  2. ark ark ark.
    akak jauh.
    time bilenye la nk cerita weh.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. kocha: dia refers to sum1. =p rasie.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. sha...akak pon tak suker 'H' bukan simbol hospital tu tau...ark ark ark...alaa citer ar kat emel ker kat phone ker kat sms ker...citer jer mimpi2 ko tu...ahaks

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. kocha: haip2, xbek benci org. sbb kita tatau lg brapa ramai lak yg benci kita. hehe. kalo akak sorang benci xpe sha. =p

    kokin: yolah2. nnt i semes. tp semes xbez sbb akak xbole tgok reaction & gaya ain nk cerita. haha.

    kocha lagi: hamboi, makan memacam.

    BalasPadam