11 Ogos 2009

Cerita si perantin baru itu..

today, my buddy ym me thru yahoo mail. =)
saya sgt suka hati.
rendu sama dia. da lama sgt2 xjmp since dia kawen dlu.
bile dia tanya: bila la kita nak jumpa ea?
yg ai bole jawab: nnt la, xde masa. ko jauh. (jauh sgt la kl tu kan??)
da mcm org bercenta lak nanya gitu. haha.

so, byk la cerita yg dikongsi bila dapat peluang camni. share la semua suka duka antara ai dan dia spnjng kami da 'jauh di mata dekat di ati' ni.
ai hepi & senyum2 je dgr cerita2 dia. yelar, cerita seorang perantin baru & kini da bergelar mrs sarul. Part yg paling xtahan & nak gelak adolar sominya asek komplen masakan dia & dia sentap siap nangeh2 lg kerana tidak boleh menerima komplenan itu. wakaka. sabar la weh, kamu budak baru belajar, kena biasa dgn komplen & kritikan. =p
*tetiba je ai rasa ai harus menghapgred kan skill masak ai bermula dr sekarang untuk persiapan masa depan ai utk mengelak perkara2 mcm tu. kan?
tp.. ai da biase da pun, kene komplen dgn mulut laser abah bila ai masak.
so kalo kene komplen di masa hadapan, apa ada hal sgt la kan sbb ai da biasa. lgpun, kalo nk masak, semes je kokin mintak resipi. tado susa pun.

Cerita dia lagi, byk sgt bezanya masa bercinta & da kawen ni. tak semuanya seindah yg disangka pun. ada manes ade masamnya. hurm?? btlo ke?? haishh, sgt la takot dgr itu stetment. xpelar tak kawen pons. =p

papepun, ai harap satu hari nnt bole jumpa mrs sarul ni sbb ai rendu dia byk sgt. semoga kamu sentiasa bahagia dan tabah menghadapi kehidupan berumah tangga.

notaberkaki:
____________________________________________________________
i. yey! bsok kak sila kembali bekerja. ade kwn tok makan2.
lepas ni turn ai lak tok cuti. kene cari masa yg seswai. ai perlu berehat.

ii. ai jg da bjaye dapat resipi tok lauk yg ai nak tu dari kokin. kalo rajin ai buat la petang ni tok berbuka. kalo mls ai makan mekdi je.

♥,

5 ulasan:

  1. abah ngan anak sama jer...hehehe

    *ai x kesah kalu u nak sms mintak resipi...anytime babeh!!*

    BalasPadam
  2. muahah. mane tak tumpahnye kuah kalo tak ke periuk. haha.

    *doakan la ea lauk ain tu jd. =p

    BalasPadam
  3. jgn la takot utk berkahwin..sbb kawen itu nikmat, walaupun adakalanya x seindah yg disangka.sebenarnya itulah hikmah sebuah perkahwinan... merasa pahit manis kehidupan berkongsi hidup dgn org lain.. =)



    p/s:perghhhh...ayat cam dah berpuluh tahun kawen..hakhakk...

    BalasPadam
  4. muahaha. baek nami. ye, kalo ade org nak nnt ai kawen la ye. =p

    BalasPadam
  5. ye.. ye...aku pon akan bljr masak gak ni :D

    BalasPadam