31 Julai 2009

Saya dah letih, pleaseee

cik m ask me:

m: kalo aku knalkan ko dgn kwn aku nk?
me: sape?
m: kwn aku sekolah dlu. kami sama.. blablablabla
me: nape tak ko je. =p
m: aku syg bopren aku. =)

me: .................


me & my sist borak:

s: tu la, aku sro kwn dgn nua dlu ko tanak.
me: tanak, ko je la amek nua tu.

s: mslhnya die nk ko, bkn aku.
me: .....................

me & kokin gegurau bile seseorang lalu dpan kami:

k: cemane? kalo nk akak kenalkan. *muncung kat itu org.
me: ark ark ark. *gelak sbb ai amatla alegik dgn itu org.


hurmm,
ai penat, letih nk kenal org.
xpe la, ai tak perlukan sesapa buat masa ni.
korang kan ada. itu da cukup buat ai setakat ini.

papepun kan, ai rasa lepas ni ai da ada jawapan selamat da.
lepas ni ai akan jwp: saya dah ada. sape? saya, tuhan dan dia je yg tahu. =p

♥,

7 ulasan:

  1. wahhhhh....suke dgn jawapan itewwwsssssss

    *hugs*

    BalasPadam
  2. hi pinky...

    u dah tukar URL yer?

    happy friday to you.

    :)

    BalasPadam
  3. cik beb: =) lebbiu.

    eedany: iiii. a'ah, ai da tukar url.
    hepi friday 2 u 2 edany. mmmuah.

    BalasPadam
  4. chayok kakchik! independent women.

    biarlah allah tentukan bila kau harus menikah *ayat endon lagi*

    DIA lagi tahu kan?

    BalasPadam
  5. piya dah kena sawan indon.
    aku dah kena sawan kak senduk.

    :D

    BalasPadam
  6. hehehe...maner la tau 40 x cakap jadik kenyataan...w/pon ko alergik ngan nama mamat tu...tapi maner tahu kaaaan....ihiks...apa2 pon take ur time to heal ur heart...Allah lebih tahu segalanya utkmu...!

    BalasPadam