29 Julai 2009

Macam mak datin daa~


erkkkk..
ko tgok, ko tgok!!
buka mate besar2 utk tgok batu berlian kat tudung tu.
muahahaha,
seumur hidup ai la kan, tado pernahnya ai beli or teringin nak beli tudung yg ado batu sebesar gitu. kalo ado pun, dibeli oleh macik2 ai yg tado anak perempuan tu.
terasa mcm mak2 datin lak pakai tudung liplapliplap gitu. oppsss, mak datin mane ade pakai tudung, dorang pakai selendang. kan?
papepun, da org beri & beli, kita pakai & terima je la kan?
terima dgn eklas & senang hati. tq.
=)


next, org bg jg.
shokolatsssss ini amat la sedap.
ai likeeeeeeeee.
tengs pada org itu ye.
makaseh daun keladi, nenanti g beli lagi hokey.
*bole ke sebut name? kan ramai lak kecit ati sbb ai sorang je yg dapat??

♥,

6 ulasan:

  1. itu tudong arrr..very the lip lap lip lap...ai pon tak besa la pakai tudung ghoper itu...tapi dah pree ai pon amek jugak...ark ark ark

    *syokolat tu mmg heaven bila makan...nak sketttt...ihiks*

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. kokin: xpe2, kite kaberline liplap2 gune blazer hokey?

    mau shokolat??? haip2, xbley! =p

    kocha: ark ark ark, tudung akak normal size sha. =p

    BalasPadam
  4. kakchik, yg shokolat tu aku NAK!!!! sedapnye.. dah la susah jumpa mende tue. mana die beli erk????

    BalasPadam
  5. pada org itu: sile bg cekelat kat sy gak...mekaceh...lalala~ ;)

    BalasPadam
  6. piya: kalo nk g beli kat langkawi. ark ark ark.

    cik epal: haip2, sro muncit bg lor. wakakakaka.

    BalasPadam