21 Ogos 2008

Burfday bash!

hepi burfday to u ol, hepi burfday to u ol, hepi burfday to u ol, hepi burfday to u ol..
hehehehehe.. abeh la aku bile ogos menjelma.. muahhahaha.. mane taknye 5 org skali org2 yang aku sayang nyelebrate burfday.. pastu berturut2 laks...

21/8 ::> deq are (befwen uitm)
22/8 ::> ibu dearie
23/8 ::> kimie (befwen tipd)
24/8 ::> kokin (befwen kat opis)
25/8 ::> mak a.k.a my beloved neneks

this year me & my family going to celebrate burfday ibu & mak (annual gathering) at Pantai Pengkalan Balak.. yg bez nye stiap kali celebration neh, kekezen aku yg besday bln ogos pun akan nyelebrate together2.. beh je... adiah tok mak & ibu da ade da tp tok my fwens lak, tatau nk bli present ape neh.. hurm, kalo ikotkan ati, adiah mereka2 tu nk je aku bg mende2 yg ping kaler.. heheheh.. tp, aku da dpt imagine da reaction dorang kalo tgok present dorang kaler ping.. xbley2.. nenanti la aku decide nk bli ape, yg penting tggu gaji dlu.. xde gaji, xde present..

pada mereka2 yang nyelebrate besday tu, aku doakan smoga mereka dipanjangkan umur & dimurahkan rezki + semoga korang sume sentiasa bahagia dan dirahmati Tuhan hendaknya.. amin. terima kasih tuhan sbb mereka2 ni sentiasa ade di sisi aku.. i love u ol so much..


::sincerely me::

4 ulasan:

  1. alaaaaa... nak masuk dalam list bole takkkkk... ni bulan ogos gak ni.. :P

    BalasPadam
  2. hehehehe, tu sume ppuan je la cegu oiii

    BalasPadam
  3. alaaaa... bagi le ada lelaki sowang... baru ada kelainan sket.. :)

    BalasPadam
  4. makasih koin...makasih bebyk...hehehe

    BalasPadam